Event: Board Insights op 5/12 • Schrijf je hier in
- Home
- >
- Bestuur & management
- >
- Meer zichtbaarheid van CEO betekent meer invloed en meer risico
Meer zichtbaarheid van CEO betekent meer invloed en meer risico
Een recente studie van Hyunjung Yoon, gepubliceerd in de Journal of Management, werpt nieuw licht op een opvallend fenomeen: bedrijven die hun CEO prominent naar voren schuiven in corporate communicatie profiteren niet alleen zelf, maar creëren ook aanzienlijke voordelen voor de CEO. Deze praktijk – door Yoon omschreven als agent-oriented impression management – blijkt veel meer te zijn dan een PR…
Meer lezen?
Dit is een premium-artikel. Meld je aan of neem een abonnement en krijg onbeperkte toegang tot alle artikels.
- Onafhankelijke berichtgeving over wat er leeft in Belgische bestuurskamers
- Een kwartaaleditie in print vol praktijkgerichte inspiratie en kennis
- Twee premium nieuwsbrieven per maand met de nieuwste trends en inzichten
- Geselecteerde artikels uit Harvard Business Review
- Onbeperkt gebruik van BoardBuddy, onze digitale governance hulplijn
- Toegang tot intervisiesessies, masterclasses en events met topbestuurders
- Plaats kosteloos uw bestuurs- of C-level vacatures in onze community
- Heldere facturatie met BTW, geschikt voor opleiding of bestuurskosten
Aanmelden
Nog geen abonnee?
Nieuwsbrief
Krijg een melding bij nieuwe publicaties
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
En blijf in real time op de hoogte!
Meer dan 5000+ professionals schreven zich reeds in