Event: Board Insights op 5/12 • Schrijf je hier in

Search

Nieuw: Book & Boards Event op 12/05
Bekijk de sprekers

Event: Board Insights op 5/12 • Schrijf je hier in

Meer zichtbaarheid van CEO betekent meer invloed en meer risico

Een recente studie van Hyunjung Yoon, gepubliceerd in de Journal of Management, werpt nieuw licht op een opvallend fenomeen: bedrijven die hun CEO prominent naar voren schuiven in corporate communicatie profiteren niet alleen zelf, maar creëren ook aanzienlijke voordelen voor de CEO. Deze praktijk – door Yoon omschreven als agent-oriented impression management – blijkt veel meer te zijn dan een PR…

Meer lezen?

Dit is een premium-artikel. Meld je aan of neem een abonnement en krijg onbeperkte toegang tot alle artikels.

Aanmelden

Nog geen abonnee?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

En blijf in real time op de hoogte!

Meer dan 5000+ professionals schreven zich reeds in

Hey! Heb je een vraag over goed bestuur? Stel ze gerust!